آموزش پرورش قارچ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش پرورش قارچ
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:24 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

?

 

آموزش پرورش قارچ - آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ در عين اهميت بالاي اقتصادي و غذايي، متاسفانه زياد مورد استقبال عموم قرار نگرفته است. دليل در حاشيه بودن آموزش پرورش قارچ را مي توان اطلاعات ناقص و غلط درباره ي قارچ ها دانست. کساني که غير علمي و سنتي بهآموزش پرورش قارچ نگاه مي کنند، تصوراتي نادرست دارند که مي تواند مضر باشد. مثلا بسياري از افراد نمي دانند که بخش خوراکي قارچ فقط پايه و کلاهک آن است و بخش اعظم آن به صورت ساختارهايي ريشه اي داخل بستر قرار دارد که بايد به آن غذارساني کرد. احتمالا علت اين اشتباه در آموزش پرورش قارچ شباهت قارچ هاي خوراکي به گياهان است. تصور ديگر، نشانه هاي غير علمي در تشخيص قارچ هاي وحشي است که گاهي به قيمت جان انسان تمام شده است. يکي از نکاتي که درآموزش پرورش قارچ قبل از تکثير قارچ پيدا شده در طبيعت يا مصرف آن بايد بدانيم، اين است که فقط گونه هاي محدودي از قارچ ها خوراکي هستند و برخي از آن ها فقط پس از پخته شدن سم زدايي مي شوند و تشخيص اين امر تنها از روي ظاهر ممکن نمي باشد. در آموزش پرورش قارچ مي آموزيم که تفاوت قارچ هاي مختلف در چيست و شرايط نگه داري آن ها چه تفاوت هايي دارد.

 

?

آموزش پرورش قارچ - آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ در مجموعه اي که مشاهده مي کنيد براي شما آماده گرديده و در واقع ادامه ي مجموعه ي آشنايي با توليد قارچ مي باشد و مکمل آن است. در آموزش پرورش قارچ بيشتر در مورد پرورش قارچ توضيح داده شده است. در بخش اول مجموعهآموزش پرورش قارچ، اصول کشت قارچ از ابتدا بيان شده است. همان طور که مي دانيد قارچ ها با هاگ توليدمثل مي کنند و براي تکثير آن ها بايد ابتدا هاگ آن ها را رشد داد. بنابراين آموزش هاگ گيري از قارچ هاي موجود و تهيه ي سرنگ و پرينت و کاشت در محيط مايع در قالب فيلم آموزشي با توضيحات کامل ارائه مي شود. در ادامه آزمايشگاهي خانگي براي کشت قارچ و وسايل مورد نياز براي پاستوريزه کردن محيط کشت معرفي مي گردد. در اين بخش از آموزش پرورش قارچ  که 68 قسمت دارد، آماده سازي بستر در داخل و خارج خانه، شيوه ي رطوبت دهي و تهويه، روش شناسايي قارچ هاي وحشي مثل يال شير و دکمه صورتي و مرغ چوب نيز در اين مجموعه گنجانده شده است. بخش بعدي در 19 قسمت به طور تخصصي به پرورش نوعي قارچ به نام مورل مي باشد که بسيار پرطرفدار و گران قيمت است. در آخرين بخش شاهد بررسي تخصصي و آموزش پرورش قارچ مورل سياه خواهيد بود که داراي 11 ويدئوي آموزشي است. هم اکنون مي توانيد مجموعه ويدئوهاي آموزشي آموزش پرورش قارچ را از وب سايت 118file.com سفارش دهيد و خودتان در منزل يا به صورت تجاري پرورش قارچ را شروع کنيد.

 

 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: قارچ , پرورش قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: